31 de desembre del 2011

Teletienda gourmet

Correré el risc de convertir el blog en un teletienda - i acabar anunciant matalassos de làtex, crema de bava de caracol i adorables batamantas - per donar algunes idees a aquells gourmets despistats que encara no heu fet la carta als Reis :)
És una miqueta just de temps, però com que això d'esperar a l'últim moment sembla una tradició que s'acaba complint any rere any... Potser aquestes propostes acabaran sent-vos útils i tot! jeje

En primer lloc, hi ha alguna manera millor de començar el dia que amb unes torrades perfectes? I quan dic "perfectes" vull dir PERFECTES, perquè la torradora amb visió panoràmica ja és una realitat!!
No us enganyaré, costa un pastón, però és el preu a pagar per no haver de tornar a intentar salvar un tros de pa carbonitzat a base de rascar amb el ganivet - sé que sabeu de què parlo! jaja
La vaig veure al Cooking, una botiga xulíssima al C/ Provença, 249 (Barcelona).

 

Després d'haver esmorzat tranquil·lament unes torrades delicioses, us adoneu que el vostre gos us dirigeix una mirada de súplica, perquè és qüestió de minuts que deixi la catifa feta un quadre. Segur que no us fa tanta mandra sortir, si és amb aquesta corretja de salsitxes!!
La trobareu aquí per 18,60€ (per si algú no hi havia caigut, NO és comestible).


Ha arribat l'hora de posar-se guapa! (o guapo...) Aquests anells de mi patata corazón, a 10€ cadascun, són una monada totalment artesanal - l'únic perill és que us vingui la gana cada cop que els mireu!



Si sou dels que s'enduen un entrepà (o unes cookies jeje) per assegurar-vos la supervivència fins a l'hora de dinar, ara també teniu l'oportunitat de demostrar que esteu preocupats pel medi ambient!! El boc'n roll condemna el paper de plata a l'oblit amb un disseny genial i unes instruccions d'ús gairebé tant complicades com les d'una prestatgeria d'IKEA en versió original sueca. Jo el tinc de color verd, i puc assegurar que va molt i molt bé, i a més es neteja súper fàcilment. El vaig comprar per una mica més de 8€ al Vinçon de Passeig de Gràcia, 96 (Barcelona).


El viatge en tren pot resultar bastant avorrit sense música, però encara ho serà menys amb aquests auriculars de Japan Trend Shop! Vaaaale, costen 53 dòlars, però és que em faria massa gràcia veure algú a qui li surt un plàtan de cada orella jaja



Esteu farts de cremar-vos les mans cada cop que treieu alguna cosa del forn però el vostre sentit estètic us impedeix comprar unes manoples cutres i soses? Voilà, la vostra solució es diu manoples pixelades, i són tan guais que jo no descartaria el seu ús com a guant normal ara que fa tant de fred jaja Les trobareu, rebaixades a 11,90€, a Gacheto Regalos.
Hi ha quatre empanats que van pel món pensant que regalar un utensili de cuina és masclista, o una mica trist. Doncs han de saber que amb aquesta gofrera de Vinçon...

... arribarien al cor de qualsevol!! jaja Costa 41,10€, però és o no és fantàstica? :D


Aquesta és una proposta reutilitzable per Sant Valentí, perquè va de xocolata... Que coi, és una proposta per tots els dies de l'any, perquè a qui no li agrada que li regalin xocolata?! jaja
Cacao Sampaka (Consell de Cent 292, Barcelona) és una mena de temple de la perdició on el cacau adopta totes les formes possibles, encara que avui jo us vull parlar de bombons. Podeu triar els packs predissenyats (fruits secs i cruixents; flors, herbes i infusions; cacaus i espècies d'Amèrica...) o crear la vostra pròpia caixeta. Per mi, aquesta és l'opció més divertida perquè pots ficar en una mateixa capsa bombons de curry, de pinyons, de lavanda, de tequila, de formatge de parma, de te gessamí, de pera i vainilla, de rosa, de whisky, de trufa del bosc...


I per rematar la llista, un "possible regal" que m'ha deixat flipant jaja No en teníem prou amb els lubricants de maduixa, menta o pinya colada, que ara arriba el lubricant amb gust de bacon! Suposo que hi ha algun fanàtic del bacon que correrà a escriure-ho a la carta dels Reis (el pots comprar per 12 dòlars aquí), però a mi no em fa gaire bona pinta... I menys si es gasten el pressupost per a publicitat en anuncis tan suggerents com aquest (jajajja): 



Que el 2012 us porti moltíssima felicitat... i si és en forma de menjar, millor! jeje

14 comentaris:

  1. El bacon m'encanta però no per a tot. Ha,ha,ha. Aquests nord-americans (crec que els de l'anunci ho són) li fotrien bacon a tot. Què hi farem!!! Allà ells o allà elles amb el que mengen. Ha,ha,ha.
    Magnífic post de "teletienda" nadalenca.
    Salut i molt Bon any 2012.

    ResponElimina
  2. Hosti, molt bo, m'has fet riure.
    Que el 2012 et dugui felicitat a tu també, fins i tot allà on no l'esperaves!

    ResponElimina
  3. Xisco: tens tota la raó, això dels nord-americans amb el bacon és malaltís!! jaja Moltes gràcies i bon any igualment! :)

    Marc: jeje me n'alegro!! a veure si és veritat i ens surt felicitat fins i tot de sota les pedres ;) Un petonet!

    ResponElimina
  4. Quins regals més chachis! Jo per reis faré bombons per tota la família... de moltes coses, ja et diré com em queden... petons guapa! BON ANY!

    ResponElimina
  5. Això del lubricant amb olor a bacon m´ha mort jajaja...trobes de debó que algú ho pot comprar???? Quina llista més bona has preparat, em fa ràbia que no pugui visitar algunes de les tendes que ens recomanes pels regals de reis però em guardo les direccions :))
    Molts petonets i bon any nou

    ResponElimina
  6. hola, tot això és un festival dels sentits, quin blog més suculent i atractiu. Els nostres penyistes seguiran la crida del bon gust. T'esperem amb una visita comentada al nostre blog i comencem un seguit de visites sense aturador. T'esperem amb comentaris i intercanvis. Feliç 2012 del segle XXI.

    ResponElimina
  7. Anna, veig que els meus compans Bogardians t'han visitat!!
    Festa assegurada!
    Salut!!

    ResponElimina
  8. Quins regals més divertits! em quedo amb l'anunci del lubricant de bacon!! bon any wapa**

    ResponElimina
  9. Neus: uauu quin regal tan genial!! :D És súper personal, i a més segur que et queden boníssims... Sísí, vull un informe detalladíssim el dia 9! ;) jeje

    Mª José: jaja sí, és increïble això del lubricant de bacon... que veig que ha estat el regal amb "més èxit"! jaja Bé, tu guarda't les direccions perquè ja veuràs que valen la pena. Un petonet guapíssima!!

    Penyabogarde: jajaj moltíssimes gràcies!! Ara mateix us visito, us llegeixo i us comento per a donar el tret de sortida a l'intercanvi!! jaja Feliç any a vosaltres tambée! :D

    Xisco: aiai que ja tremolo... què és això de Bogardians?! Vaig a investigar!! jaja

    Lídia: oi que sí? és surrealista aquest anunci... jaja Bon any nou guapíssima, espero que aquest 2012 et porti moltíiissima felicitat! :D

    ResponElimina
  10. jajaja, me voy corriendo a escribirle la carta a los reyes... bueno les pondré:
    Queridas Majestades, Reyes Magos de Oriente:
    He sido muyy buena este 2011 de traca, así que... http://lafelicitatesmenja.blogspot.com/2011/12/teletienda-gourmet.html#comment-form
    Besitos Majestades!
    Besitos guapa!

    ResponElimina
  11. ¡¡¡Gracias por sacar mis gastrojoyas!!!

    ResponElimina
  12. Ai, anava jo tota contenta fins que he arribat al lubricant amb gust de bacon... jajajajaja quina angunieta! :P

    Ara, el boc'n roll caurà segur!!!

    Petonets i bon any guapa!
    Sandra

    ResponElimina
  13. jajaajaj!! ets genial i jo desconectada perdent-me les teves entrades, aix!! encara estic flipant amb el lubricant...eeeecs!!jjj!!
    M'encanten els guants, no se si els meus reis arribaran a temps però algun dia seran meus!! :)

    Molts petoents guapa i molt bon any!!

    ResponElimina
  14. Nieves: jajja qué bueno, pues te quedaría una carta muy cortita!! jaja muchísimas gracias guapa! :D

    Mipatatacorazón: gracias a tí por crearlas, son fantásticas!! :) Me encantan jeje

    Sandra: realment fa angúnia, sí!!! jaja però m'ha fet gràcia jaja Ja veuràs que el boc'n roll va genial, és un gran invent jeje Un petonet guapa! :D

    Alba: oooh nena quants piropos!! jaja M'alegro que t'agradi l'entrada, i a veure si aconsegueixes els guants aviat ;) Ah, i molt bon any a tu també, guapíssima! :D

    ResponElimina